Terjemahkan

seranjang dengan mantan pacar ibuku


Tanpa sengaja malam itu aku mendengar pertengkaran Mamaku dan Papa tiriku tentang pengguguran yang dilakukan Mama sebelum berkahwin dengannya. Rupanya Papa mendapati adanya hasil USG kandungan mama yang entah kenapa masih Mama simpan sahaja sehingga akhirnya ketahuan oleh Papa. Kalau mendengar tahun kejadiannya yang dibaca oleh Papa dari hasil USG itu adalah sekitar tahun 2000. Hal itu bererti terjadi pada waktu Mama baru setahunan mejadi janda dan aku masih duduk di kelas 6 SD, tentu saja belum mengenal Papa tiriku yang sekarang.

Walaupun Mama akhirnya dapat meyakinkan Papa bawah peristiwa itu terjadi jauh sebelum mereka berkenalan, tetapi aku menjadi ingin tahu siapa lelaki yang telah menghamili Mamaku dan mengapa Mama menyimpan hasil USGnya sampai sekarang. Kenapa Mama sama sekali tidak menceritakan mengenai laki-laki ini padaku, padahal biasanya Mama selalu cerita mengenai teman-teman lelakinya padaku kerana bagi Mama siapapun nanti menjadi suaminya harus boleh menjadi Papa tiri yang aku sukai. Walaupun Mama tidak menceritakan sejauh apa hubungannya dengan setiap teman lelakinya, tetapi aku yakin bukan mereka yang menghamili Mamaku.

Apakah Mamaku pernah jadi selingkuhan laki-laki lain yang sudah berkeluarga?

Soalan itulah yang kemudian muncul di kepalaku kerana hanya itulah yang dapat menjelaskan kenapa Mama tidak boleh menceritakan kepadaku tentang laki-laki tersebut.

Namaku Karin, umurku ketika itu adalah 23 tahun dan sedang menyelesaikan pendidikanku di fakulti perubatan universiti negeri ternama di Jakarta. Sampai SMA aku menyelesaikannya di Bandung dan baru pindah ke Jakarta selepas Mamaku berkahwin lagi dengan seorang doktor asal Jakarta yang sekarang menjadi Papa tiriku. Mamaku sendiri seorang doktor pakar mata asal Bandung sedangkan Ayah kandungku juga seorang doktor Ahli Penyakit Dalam dari Bandung juga.

Mamaku bukan jenis orang yang punya pergaulan bebas, dia hanya punya sedikit teman dekat yang umumnya berasal dari lingkungan sekolahnya sejak SD sampai di bangku kuliah. Tetapi memang teman-teman dekatnya yang paling banyak dan paling sering bergaul dengan Mama adalah teman-teman SMAnya. Sepengetahuanku semua rakan SMA Mama itu sudah berkeluarga kerana sering kali dalam beberapa acara aku dibawa Mama untuk bertemu keluarga mereka. Dari sini aku mula mengecilkan pilihanku pada tahun di mana kejadian yang dipersoalkan oleh Papa tiriku itu, terutama dengan siapa saja Mamaku suka pergi.

Akhirnya kecurigaanku mengerucut hanya pada satu orang sahaja, iaitu Oom Yanto, seorang teman Mama yang memang sudah akrab bukan hanya dengan Mama tapi juga dengan keluarga besar Mamaku sejak mereka sama-sama di bangku sekolah. Oom Yanto menikahi teman SMAnya yang juga merupakan teman dekat Mama, bahkan anak-anak mereka juga cukup aku kenal. Salah satu alasanku mengesyaki Oom Yanto kerana aku ingat bahawa Oom Yanto lah yang paling sering menjemput dan menghantar Mama kalau ada aktiviti dengan rakan-rakannya Mama. Bahkan kadang-kadang Mama pamit keluar bandar untuk urusan dinas beberapa hari tapi yang menjemput dan menghantar pulangnya adalah Oom Yanto.

Oom Yanto memang sosok laki-laki idaman hampir semua wanita dewasa kerana selain berjaya sebagai usahawan, juga mempunyai keperibadian yang sangat menarik dan tentu saja wajahnya yang lumayan dengan badan yang tinggi besar. Tangan dan kaki Oom Yanto dipenuhi bulu dan muka yang ditumbuhi misai dan janggut hingga kelihatan seksi bagi sebahagian wanita. Dia merupakan lelaki yang ramah, mudah ketawa dan selalu boleh membawa suasana menjadi lebih cair dan menyenangkan.

Aku makin penasaran ingin memastikan apakah memang Mamaku dihamili oleh Oom Yanto ini atau laki-laki lain. Hal ini menjadi sangat penting bagiku kerana akan mempengaruhi persepsi tentang Mamaku selama ini. Tapi bagaimana caranya? Fikiran ini lama-lama menjadi obsesi yang sangat mengganggu konsentrasiku sehingga beberapa kuliahku nilainya menjadi tidak memuaskan. Aku tidak berani bertanya terus kepada Mamaku kerana kalau dia berbohong dengan jawapannya maka akan merosakkan hubungan kami selamanya.

Akhirnya aku memutuskan untuk menghubungi Oom Yanto lewat akaun fesbuknya dulu sebagai komunikasi awalku. Tidak terlalu sukar mencarinya kerana akaun Oom Yanto memang disenaraikan dalam akaun anak-anaknya yang sudah menjadi rakan fesbukku. Dengan hati-hati aku mula menyusun langkah-langkah untuk melakukan penyelidikanku, aku tidak mahu salah langkah kerana akan merosakkan hubungan silahturahmi yang sudah sangat lama terjalin antara dua keluarga besar.

Pertama kali aku cuba meng-add Oom Yanto sebagai teman, kalau ini berjaya maka akan memudahkan langkah selanjutnya. Tetapi kalau tidak berjaya maka aku harus mencari jalan yang lebih sukar. Rupanya Oom Yanto mengenaliku sehingga dia langsung meng-approve requestku. Sebagai pembukaan aku mulai mengirimkan message berbasa-basi yang ternyata juga mendapat tanggapan positif walaupun kadang-kadang jawapannya agak lama kerana kesibukkannya.
Setelah komunikasi mulai terbuka aku mula maju ke langkah kedua iaitu cuba mencari tahu bagaimana hubungan pertemanan Oom Yanto dan Mamaku pada saat 10 tahunan yang lalu dan sekarang. Dari jawapan-jawapan Oom Yanto dugaanku ternyata benar bahawa dulu mereka punya hubungan "istimewa" walaupun tidak begitu jelas seberapa istimewanya.
Sebagai langkah ketiga, aku berusaha untuk bertemu langsung dengan Oom Yanto dengan menyampaikan bahawa aku banyak soalan mengenai masa lalu Mamaku yang aku anggap Oom Yanto cukup banyak tahu. Aku katakan bahawa hal itu penting kerana sekarang sedang ada masalah antara Mamaku dan Papa tiriku tentang masa lalu Mama. Tentu saja aku tegaskan bahawa aku hanya boleh membicarakannya apabila berhadapan langsung dengan Oom Yanto.
Aku cukup terkejut apabila Oom Yanto tanpa keraguan sedikitpun bersedia menemui aku, bahkan ketika kami mula berkomunikasi di telefon untuk menetapkan waktunya, nada suara Oom Yanto sama ramahnya dengan nada suara yang dulu sudah aku kenal. Oom Yanto juga bertanya sama ada pertemuan kami akan dilakukan di-public area atau di-private area. Soalan ini sempat membuatku pusing kerana kalau di private area aku masih kagok berduaan dengan Oom Yanto, tapi kalau benar ternyata Oom Yanto yang menghamili Mamaku maka sangat tidak bijak memperkatakannya di public area.

Akhirnya aku memutuskan untuk bertemu di private area saja kerana bagaimanapun akan menjadi lebih mudah bagiku untuk mengikuti perkembangan selanjutnya. Tempat yang akan digunakan untuk pertemuan kami adalah sebuah hotel berbintang di bilangan Mega Kuningan yang biasa Oom Yanto pakai malam kalau sedang ada di Jakarta. Sedang waktunya aku memilih saat yang jaga di rumah sakit, tetapi sebelumnya jadualnya aku tukar dengan temanku sehingga orang tuaku tidak akan curiga kalau aku pulang larut malam kerana kalau sedang berjaga kadang-kadang aku tidur di rumah sakit.

"Oom ini Karin, sekarang sudah sampai di loby hotel" kataku saat menelon ke telefon bimbitnya saat aku sudah sampai ke hotelnya. Waktu ketika itu menunjukkan pukul 14:05, sesuai dengan waktu yang telah kami sepakati kerana aku adah kuliah pagi di RSCM.

"Okay ... saya akan jemput anda ke bawah kerana anda boleh naik lif ke bilik Oom harus memakai kunci biliknya" Jawab Pakcik Yanto di telefonnya.

Dengan berdebar-debar aku berdiri di depan lif, memandang pergerakan setiap lif dan orang yang keluar darinya. Tak lama kemudian Oom Yanto keluar, pempilannya sekarang sudah agak gemuk dengan rambut yang lebih nipis tetapi daya tarikan yang lain masih sama. Kelihatan dia sedikit celingak celinguk mencariku, kerana memang kami hampir tidak pernah bertemu lagi selama 8 tahun. Aku akan menghampiri dan menyapanya terlebih dahulu yang disambutnya dengan hangat.

Setelah dia mencium pipi kiri dan kananku dia langsung mengajakku naik ke kamarku. Tiba-tiba aku dilanda perasaan aneh iaitu perasaan yang hampir sama seperti saat aku diajak oleh pacarku ke rumahnya yang sedang kosong untuk petting. Aku memang bilang ke pacarku bahawa aku hanya mahu bercumbu dan petting di tempat-tempat yang bersuasana selesa seperti rumah atau bilik hotel.
Saat itu kami melakukan petting dengan bertelanjang bulat seperti yang aku janjikan kepadanya kalau dia boleh punya kesempatannya. Pacarku sempat memaksa ingin melakukan penetrasi, tapi aku menolaknya bukan kerana aku tidak mahu tapi aku mengingatkannya bahawa janjiku untuk kali ini adalah bersedia melakukan petting sambil bertelanjang bulat dan tidak lebih dari itu. Kalau dia ingin bersetubuh denganku maka harus cari masa lagi dengan syarat yang aku tetapkan kemudian. Aku selalu diajarkan Mama untuk selalu boleh mengendalikan laki-laki atau mereka akan mengendalikan kita. Tetapi ternyata ceritanya jadi lain kalau berhadapan dengan Oom Yanto.

Oom Yanto menyewa bilik suite, sehingga kami dapat berbual-bual sambil duduk sofa dan kerusi yang ada bukan di duduk katil seperti yang aku khuatirkan sebelumnya. Hal ini tentunya melegakan aku tapi tanpa aku sedari membuatku menjadi lebih lengah kerana hal itu sebenarnya tidak menghilangkan kenyataan bahawa aku tetap berada di dalam bilik tidurnya Oom Yanto. Entah kenapa kami berdua sama-sama duduk di sofa walapun sebenarnya masih ada satu kerusi lagi. Di sana juga sudah sedia minuman dan makanan ringan untuk menemani perbualan kami.

Awalnya aku bercerita dengan lancar mengenai pertengkaran Mamaku dan Papa tiriku dan bagaimana aku menjadi terganggu kerananya. Oom Yanto juga mendengar ceritaku dengan saksama tanpa perubahan ekspresi sedikitpun. Tetapi kelancaran ceritaku tiba-tiba menjadi tersendat saat aku harus mengajukan soalan inti dari tujuanku bertemu dia. Wajahku berubah menjadi sedikit kemerahan kerana menahan campuran perasaan malu dan ingin tahu.

"Begini Oom ... Karin ingin tanya kepada Oom" Aku cuba membukanya dengan kalimat neutral.

"Sok atuh apa yang akan kamu tanyakan" Jawab Pakcik Yanto.

"Ta ... tapi Oom jangan marah Ya?" Kataku mula gugup.

"Marah kenapa dan ke siapa?" Balas Oom Yanto.

"Marah ke Karin atau malah marah ke Mama, Karin sware bahawa Mama ga tau kedatangan Karin ke sini" lanjutku sambil mengangkat dua jari seperti janji pengakap.

"Oom janji tidak akan marah tanpa alasan yang benar-benar jelas" Jawabnya dengan ekspresi kehairanan.

"Begini Oom ... eeee ... apakah ... eh ... begini ... apakah O.. Om yang menghamili Mama?" Akhirnya soalan itu terlepas juga.

Oom Yanto merenung sebentar kemudian matanya melihat kembali padaku dengan tetap tidak ada perubahan emosi yang drastik pada wajahnya.

"Apakah jawapan Oom sangat penting buat Karin?" Dia malah sekarang balik bertanya

"Be .. betul Oom, Karin sangat terganggu oleh fikiran itu sejak saat itu" jawabku sambil menunduk

"Baiklah kalau memang Karin ingin tahu .... Oom mengakui bahawa memang sayalah yang menghamili Mamanya Karin tahun 2000 itu "Jawab Pakcik Yanto dengan suara lembut tapi tegas.

"Oom juga yang membantu Mama untuk melakukan pengguguran kerana Mamanya Karin saat itu belum merasa siap hamil tanpa ada suami, walaupun saat itu Oom juga tidak akan menentang kalau Mama kamu ingin mempertahankannya" Katanya dengan ketenangan yang masih tetap sama.

Jawapan itu memang sudah aku duga dan sesuai dengan harapanku, tapi tetap saja perasaanku seperti dicampur aduk antara marah, sedih dan gembira. Marah kerana ternyata Mama berselingkuh dengan teman yang merupakan suami dari temannya sendiri. Sedih kerana ternyata Mama harus melakukan pengguguran yang tentunya merupakan pilihan yang sangat berat baginya saat itu. Gembira kerana selingkuhan Mama merupakan laki-laki yang aku anggap pantas menerima cinta Mama yang ketika itu memang sedang sangat labil akibat perceraian dan juga ditinggal oleh Papanya Mama atau Pak Long. Tidak terbayang olehku nasib Mama kalau terjatuh ke tangan laki-laki yang lebih tidak bertanggung jawab.

Akhirnya aku hanya mampu menangis tersedu-sedu setelah medengar pengakuan langsung dari Oom Yanto yang keluar begitu saja tanpa harus aku paksa sama sekali. Oom Yanto kemudian memelukku sambil beberapa kali memberikan kucupan lembut pada kepala yang membuatku merasa lebih tenang sehingga akhirnya aku balas memeluknya untuk boleh menangis di dadanya yang bidang. Dengan lembut kepalaku di belai-belainya sambil membisikkan kata-kata menghibur di telingaku.

Entah berapa lama aku menangis di pelukan Oom Yanto, tapi selepas itu badan benar-benar menjadi lemas tidak bertenaga sehingga hampir jatuh terkulai di sofa. Oom Yanto lalu berinisiatif mengendongku ke ranjangnya tanpa dapat aku tolak dan membaringkanku di atasnya sambil melepas sneakers-ku. Kancing atas bajuku juga dia longgarkan untuk memudahkan aku bernafas kerana hidungku mula tersumbat hingus akibat menangis terlalu lama. Oom Yanto sendiri kemudian berbaring di sisiku untuk membelai kepalaku sambil sekali-sekali mengucup pipi, hidung dan keningku.
Setelah aku lebih tenang, Oom Yanto bertanya apakah aku juga ingin tahu alasan dan detail kejadian dari awal hingga akhir perselingkuhan Mamaku dengan dia. Aku jawab bahawa aku sangat ingin tahu dan berharap Oom Yanto tidak menghilangkan detailnya supaya aku bisa mengerti alasan Mamaku.

Oom Yanto mula bercerita bahawa hubungan mereka terjalin lagi selepas acara reuni SMA. Hubungan yang dimaksudkan adalah curhat-curhatan kerana waktu masih sama-sama di SMA sampai kuliah Oom Yanto dan Mamaku adalah teman yang sangat dekat walaupun tidak sampai pacaran. Pada saat terjalin hubungan lagi setelah reuni sama sekali tidak terfikir untuk adanya hubungan yang lebih jauh dari itu. Oom Yanto bahkan turut mensupport Mama dalam setiap kencannya dengan lelaki-lelaki yang dijodohkan dengannya, malah dia pernah juga turut menjodohkan temannya sendiri dengan Mama.

Entah bagaimana pada suatu kesempatan akhirnya Oom Yanto dan Mama melakukan hubungan badan tanpa dirancang terlebih dahulu. Walaupun tidak ada komitmen, hanya didasari oleh hubungan persahabatan yang sudah lama terjalin maka mereka menjadi tanpa beban untuk terus berhubungan badan setiap kali saling memerlukannya hingga akhirnya Mama hamil. Aku juga melihat dalam kehamilan ini Mama punya andil kerana memang dia yang meminta Oom Yanto untuk tidak menggunakan keselamatan dengan alasan selepas melahirkanku tanpa alat keselamatan pun dia tidak pernah hamil lagi oleh Papa kandungku sebelum kemudian bercerai. Tapi saat itu Oom Yanto belum menceritakan bahawa Mamaku juga pernah berselingkuh dengan pensyarah pembimbingnya yang bermula apabila dia masih berkahwin dengan Papa kandungku. Cerita ini aku dapat setelah hubunganku dengan Oom Yanto berlanjutan.

Aku kemudian meminta Oom Yanto untuk menceritakan detail dari beberapa kejadian yang dianggap penting dalam berhubungan dengan Mama kerana berharap dari detail itu apakah Mamaku adalah Mama yang aku kenal selama ini. Cerita pertama tentunya adalah tentang bagaimana peristiwa persetubuhan pertama yang berlangsung di rumah rehat keluarga Mama di Lembang boleh berlaku tanpa dirancang. Seperti yang aku duga dari sifatnya Mamaku, walaupun Oom Yanto yang pertama kali mencium bibir Mama, tapi mamalah yang pertama kali mengambil inisiatif meminta berhubungan badan.

Cerita Oom Yanto yang sangat detail mengenai tahap persetubuhan yang mereka lakukan pertama kalinya itu membuatku sampai merasa sedang mendengar cerita roman dewasa yang sangat realistik. Aku juga tidak menyangka mereka boleh tenang tetap bersetubuh walaupun sempat kepergok oleh Mamang penjaga rumah yang datang kerana terkejut oleh lolongan nikmat orgasme Mamaku. Oom Yanto juga boleh membuat Mama orgasme berkali-kali dengan melakukan beberapa variasi posisi serta rangsangan-rangsangan tambahan seperti memasukkan jari ke dubur Mama saat melakukan doggy style.

Nafasku mula memburu kerana membayangkan hubungan badan yang dilakukan Mamaku dengan saat petting yang aku lakukan dengan pacarku. Aku mula merasakan kedua-dua putting susuku mengeras dan seluar dalamku jadi lembab dan kulit mukaku mula merona merah menahan berahiku sendiri. Dengan gelisah aku cuba gesek-gesekan kedua pahaku satu sama lain untuk mengurangkan kegelisahanku itu.

Melihat perubahan padaku Oom Yanto lalu mengucup bibirku yang tanpa aku sedari jadi setengah terbuka sambil memegang pipiku. Setelah yakin tidak ada penolakan dariku, tanpa ragu-ragu Oom Yanto memangut bibirku dengan hangat yang aku balas tidak kalah mesranya sehingga akhirnya kami mula berciuman. Oom Yanto ternyata sangat pandai mencium, ciumannya bukan saja enak dinikmati tapi juga memancing berahiku untuk ingin bercumbu.

Sambil berciuman tangan Oom Yanto sudah masuk kedalam Rokku untuk mengelus paha dan pangkal paha tanpa perlawananku sama sekali bahkan aku mula menikmatinya. Tidak berapa lama kemudian aku malah membantunya melepas rok dan seluar dalamku dan memperbaiki kedudukan berbaringku agar boleh merenggangkan kedua pahaku supaya Oom Yanto lebih mudah menyentuh vaginaku.

"Ahhhhhh .... ahh ... ahhhh ..." Aku mendesah-desah saat tangan Oom Yanto dengan lincah bermain-main di dalam bibir vaginaku dan mempermainkan kelentitku.

"Addduuuuhhh ... oucchhhhh ...." Aku menjerit kesakitan saat jarinya masuk masuk ke dalam pangkal lubang senggamaku yang memang belum pernah dimasuki benda asing.

Pada hari pertama mereka berhubungan badan, Mamaku mengalami lima kali orgasme dalam dua kali persetubuhan dari siang sampai petang, melakukan anal seks sebagai selingan dan melakukan oral seks di kereta sepanjang perjalanan pulang dengan menelan sperma Oom Yanto yang keluar tepat di pintu garaj rumahku. Aku jadi ingat kembali kejadian waktu itu ketika menyambut kedatangan Mama yang setelah turun dari kereta Oom Yanto mulutnya terasa sedikit berbau amis saat menciumku yang mungkin berasal dari sperma yang ditelannya.

Petualangan seks Mama yang sangat hebat dalam satu hari membuatku terhanyut dalam ghairah berahi mudaku yang memang sudah mula mengenal kenikmatan seks. Sehingga dengan mudah Oom Yanto melucuti bajuku satu persatu hanya dengan memberikan rangsangan pada bahagian tubuh yang tepat. Akhirnya menjelang bahagian akhir cerita hubungan badan mereka di hari pertama, aku dan Oom Yanto sudah dalam keadaan telanjang bulat dengan tubuh Oom Yanto menindihku menciumi bibir, telinga dan leherku sambil melaga-lagakan penisnya pada vaginaku.

"Aduh Oom ... Karin sudah mulai ga tahan ...." Maksudku adalah ingin mendapat lebih dari sekarang, tapi aku masih malu memintanya.

Oom Yanto malah melorotkan badannya untuk mencium, menghisap dan meramas-ramas payudaraku yang membuat nafasku sesak seperti ada sesuatu yang akan meletup dari dalam. Setelah puas menciumi payudaraku, bibir Oom Yanto berpindah ke vaginaku. Kedua-dua kakiku dinaikkannya ke bahunya sehingga paha seperti menjepit kepalanya. Dengan lahap dia menjilat vaginaku dengan lidahnya yang kasar, tidak ada satu bahagian pun dari vaginaku yang luput dari sapuan lidahnya. Lalu dia mainkan kelentitku dengan lidahnya sebelum kemudian dihisap dan digigit-gigitnya yang membuat badan jadi melenting-lenting nikmat.

"AAARRRRRRKKKKKHHHHHHHHH ....." Akhirnya aku mendapat orgasmeku yang pertama oleh seorang laki-laki kerana ternyata aku tidak mendapat nikmat yang sama ketika petting dengan pacarku.
Lidah Oom Yanto bukannya berhenti setelah tahu aku mendapat orgasme, tapi malah dilanjutkan dengan menjilat cecair yang keluar dari liang vaginaku. Lidahnya juga mula melakukan "penetrasi" yang membuatku benar-benar tidak boleh lagi berfikiran sihat selain ingin dipuaskan keperluan berahiku.

"Oomm ... setubuhi Karin seperti Mama ... please ... Karin udah ga tahan ..." Racauku, rupanya daya tahan dan kontrolku saat itu sudah bobol sehingga aku melakukan persis seperti yang Mama lakukan; mengajak bersetubuh.

"Tapi kamu masih perawan Karin ... Oom ga berani" Jawabnya dari arah kelangkangku.

"Pakcik ambil aja keperawanan Karin semau Oom ... sekarang Karin hanya ingin bersetubuh" Balasku.

Oom Yanto kemudian bangun sambil mengangkangkan kakiku lebar-lebar dan terus mengambil posisi tempur dengan memasukkan penisnya ke dalam liang vaginaku yang sudah membengkak kemerahan.

"Aduuhhhh ... enak ooommm .... enak sekali ooommm ..." Aku merasakan campuran rasa sakit dan nikmat yang amat sangat apabila kepala penisnya mula memasuki liang vaginaku dengan berputar-putar perlahan.

BLESSSSSSSSSSSSSSSSS ...........

Oom Yanto akhirnya memasukkan seluruh penisnya ke dalam liang vaginaku dalam sekali genjotan keras.

"Addduuuuduuuuuhhhh .... Sakiiitttt .... ouchhhh .... sakittttt ..... Ohhhhhhhh ... pelan-pelan Oooommm "

Mau tak mau aku mengaduh kesakitan apabila selaput daraku ditembusi oleh balaknya. Akhirnya keperawananku hilang oleh orang yang sama dengan yang menghamili Mamaku, tanpa ada rasa sesal karenaaku memang menginginkannya begitu saja.

"Ohhhh ... ohhhh .. ohhhh ... sshhhh ... shhhh ... ohhhh .. oohhhhhh" Aku terus mendesah dan mendesis saat liang vaginaku dipam oleh balaknya.

"Teruskan ooommm ... uuhhhh .... uhhhh ... aaahhhhh ... uhhhh ... nikmat sekaliiii"

Crok ... crok ... crok .... crok ... crok .... Bunyi becek dari cecair vaginaku terdengar sangat seksi memacu ghairah semakin meningkat intensitasnya.

"Adduuuuuuuuuuuuh Oooooommmmmmmmm ..... enak sekali rasanya"

Crok ... crok ... crok .... crok ... crok ....

Bunyi itu kedengaran semakin kuat dan gelombang kenikmatanku mula datang bergulung-gulung.

"AAAARRRRKKKKKKKHHHHHHHHHHHHHHHHHH ................."

Aku meraung nikmat saat puncak gelobang nikmat itu menghentam tubuhku. Mataku terbelalak memandang pada orang yang mendatangkan kenikmatan ini sebelum akhirnya kembali terpejam untuk menikmati sisa-sisa alunannya.

Oom Yanto secara perlahan mengurangkan kekerapan genjotan penisnya disesuaikan dengan irama nafasku yang semakin teratur lagi. Kami lalu berciuman dengan mesra sambil berpelukan dan melontarkan kata-kata pujian atas nikmatnya persetubuhan babak kesatu ini.

"Ooomm .. tadi oom sudah keluar belum?" Tanyaku sambil memegang pipinya dengan penuh rasa sayang.

"Belum sayang, Oom belum keluar tadi" Jawab Pakcik Yanto dengan tersenyum sambil mencium tanganku yang mengusap pipinya itu.

"Nanti Oom lepaskan di luar saja ya, kan Karin masih belum pakai perlindungan dan Oom juga ga bawa kondom kerana ga menyangka akan bersetubuh dengan Karin" tambahnya

"Keluarin di dalam saja Oom, Karin ingin merasakan yang Mama rasakan sehingga mahu berkorban sampai hamil" Bantahku

"Tapi ..." Oom Yanto kelihatan ragu-ragu

"Ga apa-apa Oom, nanti Karin akan minum Morning After pill ... banyak kok di bahagian kebidanan" kataku menenangkannya sambil mengelus-ngelus kepalanya yang sudah botak.

Oom Yanto kemudian bangunkan sampai terduduk berhadapan dipangkuannya dengan zakar yang masih tertancap di liang vaginaku. Dia kemudian meminta melihat ke arah kelangkangku untuk melihat percikan darah perawanku yang masih melekat pada paha dan perutku. Dengan spontan aku meraih blackberryku yang tergeletak di peti pinggir katil untuk mengambil gambarnya beberapa kali dari beberapa sudut yang berlainan sebagai kenang-kenangan.

Setelah membiarkan aku puas memotreti vaginaku sendiri dengan sumpalan batang zakar di dalamnya, Oom Yanto kemudian mulai menciumi payudaraku yang cukup besar, meramas-remasnya dan menghisap-hisap putingku yang kecil kecoklatan. Aku langsung diserang rasa geli yang amat sangat sehingga mula melenting-lenting nikmat. Lentingan badan juga mengakibatkan zakar Oom Yanto jadi bergerak-gerak lagi dalam liang vaginaku.

Oom Yanto kemudian membaringkan tubuhnya sendiri dan membiarkan saya duduk tegak di atas kangkangnya dengan posisi seperti orang menunggang kuda. Aku dimintanya mulai bergerak naik turun yang aku turuti juga walaupun agak canggung melakukannya kerana merasa Oom Yanto sekarang boleh menonton tubuhku yang telanjang secara utuh. Tapi rasa nikmat yang kemudian aku rasakan membuatku melupakan itu semua, apatah lagi dengan kedudukan ini aku boleh menentukan sendiri bahagian mana dalam liang vaginaku yang ingin "kebahagian" zakar lebih banyak kerana lebih mendatangkan rasa nikmat buatku. Oom Yanto juga membantu dengan mengangkat pinggulnya setiap kali aku bergerak turun ke bawah, membuat pukulan penisnya terasa lebih mantap.

"Heehhhh .... hehhhh .... hehhh .... hehhh .... hehhh ..." Aku mendesah tertahan kerana harus juga aktif bergerak naik turun menjemput sendiri kenikmatanku.

Keringatku bercucuran walaupun sebenarnya suhu bilik cukup sejuk kerana udara dipasang secara penuh. Demikian juga dengan cecair vaginaku yang mulai mengalir deras di dalam liang sampai merembes keluar mengalir turun melalui kedua pahaku.

HEHHHHH .... HEEHHHHHH .... HEEHHHHHHHH ... hehhhh .... HEEHHHHHHHH ... Nafasku semakin memburu dan gerakanku semakin tidak teratur kerana merasakan orgasmeku akan segera datang




0 komentar:

Post a Comment

Iklan : www.titostore.com