Terjemahkan

Part 2 Istriku haus sex dengan temanku

......"Aaaaaaaaaddddddddduuuuuuuu ............!!!!!!!" Badanku terhempas longlai.Melihat keadaanku itu, Nathan jadi makin bersemangat dan makin kuat dan cepat saja gerakan pantatnya ... sehingga keluar masuk batang kemaluannya berdecap-decap kerana lubang kemaluanku telah basah oleh cairan kenikmatan dari orgasme yang dahsyat yang kualami ....aku hanya terlentang pasrah dengan badan lemas. Sekali-sekali badan menggeliat lemah apabila pukulan kemaluannya menyentuh bahagian terdalam dinding dasar kemaluanku ......Walaupun aku tahu aku sedang diperkosa mereka tapi kerana telah mengalami orgasme yang dahsyat, aku akhirnya hanya boleh pasrah dan tidak ada lagi perlawanan. Lama-kelamaan rontaanku makin lemah ... Malah aku membiarkan mereka melakukan apa saja yang mereka mahu pada tubuh dan badan ... Termasuk ketika mereka satu per satu mulai pula mencium dan menikmati bibirku secara bergantian ....Cerita Sex Terbaru - Ada 20 minit kemudian Nathan mencapai puncaknya dan sambil menjerit kenikmatan .. dia menyemburkan air maninya membanjiri kemaluanku sambil menghentakkan dan membenamkan kuat-kuat batang kemaluannya ke dalam lubang kemaluanku ... sehingga kembali tubuhku terhentak ... Oooooohhhhhhhhh .......Dibenamkannya terus kemaluannya itu sampai benar-benar mengecut dan keluar dengan sendirinya dari dalam kemaluanku.Begitu kemaluan Nathan tercabut dan ia terbaring lemas disampingku, tiba-tiba seorang dari kawannya dengan cepat menaikiku. Tanpa basa-basi, ia langsung membenamkan kemaluannya yang sudah mengeras ke dalam kemaluanku yang telah basah kuyup oleh air mani Nathan bercampur dengan cecair titisan ...... Dia terus menghayunkan badannya berkali-kali dan tak sampai 10 minit kemudian dia pun menyemburkan air maninya dalam kemaluan ...Kemudian seorang demi seorang mereka berganti-ganti menyetubuhiku. Sementara aku hanya boleh terbaring lemas dengan kedua-dua paha terkangkang lebar-lebar dan mata terpejam tak berdaya ...Selepas lelaki ketiga menyemburkan air maninya ke dalam kemaluan, lelaki keempat tidak langsung menyetubuhiku. Dia bersihkan dulu sisa air mani yang ada dan mula menjilat-jilat kemaluan ... Setelah puas, dia kemudian menyetubuhiku. Seperti yang lain, dia juga memancutkan air maninya ke dalam kemaluan. Demikian seterusnya lelaki kelima, keenam, ketujuh, dan kelapan melakukan hal yang sama .....Sementara itu aku ... entah mendapat tenaga dari mana, ketika lelaki keenam sedang memperkosaku, aku bukan sekadar diam, malah aku minta dia berbaring dan aku naik di atasnya ... aku tunggangi lelaki itu dan aku ayunkan tubuhku dengan cepat sehingga aku mencapai klimaks berkali-kali ... lelaki yang lain, yang sedang berbaring di sekeliling, berseru gembira sebab aku memberi respons yang tidak mereka duga ...Malah sambil aku menunggang lelaki tadi, aku hisap kemaluan salah seorang lelaki yang masih menunggu giliran ... aku makin ghairah dan bertindak liar ... Mereka makin suka ... terus ada yang menjilat pantatku dan memasukkan jarinya ke dalam lubang anusku ... aku merasakan makin sedap dan klimaks entah sampai berapa kali ... Adegan seterusnya berlangsung hingga kesemua lelaki merasa puas dengan layananku.Kemudian tak disangka-sangka Nathan sekali lagi merangkulku dan membenamkan kemaluannya yang telah tegang lagi ... aku melayani Nathan hampir satu jam ... Seingatku dari pukul 11 ​​malam hingga 2 pagi kemaluanku dikerjakan oleh lapan orang lelaki India, China dan Melayu itu bergantian ... aku betul-betul kecapekan disetubuhi mereka. Nasib baik bagiku, anusku tidak diapa-apain mereka ... Mereka hanya mencolok-colok dengan jarinya.Selesai aku digilir beramai-ramai, mereka pun keletihan termasuk aku sendiri. Kami terlelap di situ, masih dalam keadaan telanjang bulat. Hingga kira-kira jam 10 pagi keesokan harinya baru aku tersedar. Itu pun selepas dibangunkan oleh suamiku.aku cuma boleh menangis dalam pelukan suami sambil menceritakan apa yang telah berlaku semalam padaku, saat aku diperkosa beramai-ramai oleh rakan-rakannya. Sayangnya suamiku tidak terlalu menanggapi, seolah-olah dia merestui kelakuan rakan-rakannya merogol aku ...Setelah itu kemudian seorang demi seorang kawan-kawannya bangun dan bergegas mengenakan pakaian masing-masing. aku melihat Nathan sudah menyiapkan minuman pagi.Selesai minum pagi, baru aku mengetahui bahawa suami sebenarnya telah bersepakat dengan Nathan. Suamiku bilang juga kejadian itu merupakan hadiah bagi hari ulang tahun perkahwinan kami yang pertama, kerana aku dulu pernah menceritakan padanya tentang imaginasi nakalku ... iaitu ingin diperkosa oleh lebih daripada lima lelaki ... Rupanya cerita khayalanku itu ditanggapi serius oleh suamiku. Bersama kawan-kawannya, mereka merancang kejutan tersebut padaku ... Itulah sebabnya suamiku pura-pura mabuk tadi malam ...Kerana sudah terlanjur dan pada dasarnya aku juga merasa ketagihan, sekali lagi hari itu aku dikerjakan oleh sembilan lelaki termasuk suami sendiri. Kali ini aku yang merelakan diri untuk dikerjakan oleh para lelaki itu ... Dengan bermacam aksi dan style aku diperlakukan mereka. Acara orgy itu berlangsung hampir 4 jam lamanya kerana mereka masing-masing menyetubuhiku sepuas-puasnya dan selama waktu yang mereka mampu bertahan ... Nathan adalah yang terbaik di antara semuanya ...Hari itu aku tidak pergi ke mana-mana selain bersetubuh dengan mereka itu secara bergilir. Sementara menanti lelaki kesembilan menyelesaikan permainannya, lelaki pertama kembali tegang dan kembali menyetubuhi aku sekali lagi selepas itu ... Pendek kata, hari itu seharian penuh tubuh badan dan kemaluan bermandi air mani lelaki ... Nampak bahawa suamiku adalah orang yang paling gembira melihat impianku menjadi kenyataan ... aku juga turut gembira kerana dapat merasakan kontol lain selain milik suamiku ...Keesokan harinya aku demam ... Hampir seminggu baru aku kembali pulih ... Bagaimana tidak koleps, sembilan lelaki mengerjaiku habis-habisan dan berkali-kali. Rasanya setiap orang itu menyetubuhiku paling tidak tiga kali ... Bayangkan betapa lelahnya aku. Sampai bengkak kemaluan dikerjai mereka ...Nasib baik tak membuatku mengandung ... Kalau sampai kejadian, aku tak tahu anak siapa yang aku kandung itu ...Sebulan dari kejadian itu aku teruskan hubunganku dengan Nathan ...Suamiku kemudian seolah-olah merestui perbuatanku itu ... Malah dia sering sengaja menitipkan diriku pada rakan-rakannya itu ketika dia dalam perjalanan ke luar negeri. Setiap kali suami ke luar negeri, nafsu seksku dipenuhi oleh Nathan dan rakan-rakan suamiku yang lain ...Hal itu berterusan hingga Nathan berkahwin. Sampai masing-masing sudah mempunyai keluarga sendiri. aku pun kemudian melahirkan dua anak lelaki, yang aku tak tahu anak siapa sebenarnya ... sebab selain Nathan dan suami, ada juga 2-3 orang lelaki lain yang secara teratur sering menyetubuhiku dengan kerelaanku sendiri .... Kadang-kadang suamiku jadi penonton apabila aku bersetubuh dengan lelaki lain ....Sampai sekarang aku masih berhubung dengan salah seorang dari mereka tapi bukan Nathan ... aku tak tahu sampai bila-bila perkara ini berlanjutan.

1 comment:

  1. Ah aku kehausan seks belaian lelaki.0176579780

    ReplyDelete

Iklan : www.titostore.com