Terjemahkan

Cerita Dewasa sexs dengan dosen

Cerita Dewasa Seks ini terjadi saat aku waktu masih kuliah. Cerita Sex yang cuba ingin aku bagi kepada kawan-kawan semua adalah pengalaman cerita dewasa dan cerita sex ku dengan pensyarah kuliahku. Ia mengajar mata kuliah bahasa inggeris. Selaras dengan masa, kini aku bisa kuliah di universiti keinginanku. Namaku Jack, sekarang aku tinggal di Kuala Lumpur dengan kemudahan yang sangat baik sekali. Fikir aku cukup beruntung boleh bekerja sambil kuliah sehingga aku mempunyai pendapatan tinggi.Bermula dari reuni SMA-ku di Jakarta. Setelah itu aku bertemu dengan pensyarah bahasa inggrisku, kami berbual dengan akrabnya. Ternyata Ibu Shinta masih segar bugar dan amat mengghairahkan. Penampilannya amat menakjubkan, memakai rok mini yang ketat, kaos top tank sehingga lekuk tubuhnya nampak begitu jelas. Jelas saja dia masih muda sebab sewaktu aku SMA dulu dia adalah guru termuda yang mengajar di sekolah kami. Sekolahku itu cuma terdiri dari dua kelas, kebanyakan pelajarnya adalah wanita. Cukup lama aku berbual dengan Ibu Shinta, kami rupanya tidak sedar masa berjalan dengan cepat sehingga para jemputan harus pulang. Lalu kami pun berjalan munuju ke pintu gerbang sambil menyusuri ruang kelas tempatku belajar waktu SMA dulu.Tiba-tiba Ibu Shinta teringat bahawa begnya tertinggal di dalam kelas sehinga kami terpaksa kembali ke kelas. Waktu itu kira-kira hampir jam dua belas malam, tinggal kami berdua. Lampu-lampu di tengah lapangan saja yang tersisa. Sesampainya di kelas, Ibu Shinta pun mengambil begnya kemudian aku teringat akan masa lalu bagaimana rasanya di kelas bersama dengan rakan-rakan. Lamunanku buyar ketika Ibu Shinta memanggilku."Kenapa Jack""Ah .. tidak apa-apa ", jawabku. (Sebetulnya suasana hening dan amat merinding itu membuat hasratku bergejolak apalagi ada Ibu Shinta di sampingku, membuat jantungku selalu berdebar-debar)."Ayo Jack kita pulang, nanti Ibu kehabisan pengangkutan", kata Ibu Shinta."Sebaiknya Ibu saya antar saja dengan kereta saya", jawabku dengan ragu-ragu."Terima kasih Jack".
Tanpa sengaja aku mengutarakan isi hatiku kepada Ibu Shinta bahawa aku suka kepadanya, "Oh my God what ï'm doing", dalam hatiku. Ternyata keadaan berkata lain, Ibu Shinta terdiam saja dan terus keluar dari ruang kelas. Aku panik dan berusaha minta maaf. Ibu Shinta ternyata sudah cerai dengan suaminya yang bule itu, katanya suaminya pulang ke negaranya. Aku terpegun dengan kenyataan Ibu Shinta. Kami berhenti seketika di depan pejabatnya lalu Ibu Shinta mengeluarkan kunci dan masuk ke pejabatnya, saya fikir untuk apa masuk ke dalam pejabatnya malam-malam begini. Aku semakin penasaran lalu masuk dan bermaksud mengajaknya pulang tapi Ibu Shinta menolak. Aku merasa tidak enak lalu menunggunya, kurangkul pundak Ibu Shinta, dengan cepat Ibu Shinta hendak menolak tetapi ada kejadian yang tak terduga, Ibu Shinta menciumku dan aku pun membalasnya.Ohh .., alangkah senangnya aku ini, lalu dengan cepat aku menciumnya dengan segala kegairahanku yang terpendam. Ternyata Ibu Shinta tak mau kalah, ia menciumku dengan hasrat yang sangat besar mengharapkan kehangatan dari seorang lelaki. Dengan sengaja aku menyusuri dadanya yang besar, Ibu Shinta termengah sehingga ciuman kami bertambah panas kemudian terjadi pertarungan yang sangat seru. Ibu Shinta memainkan tangannya ke arah batang kemaluanku sehingga aku sangat terangsang. Lalu aku meminta Ibu Shinta membuka bajunya, satu persatu kancing bajunya dibukanya dengan lembut, kutatap dengan penuh hasrat. Ternyata dugaanku salah, dadanya yang kusangka kecil ternyata amat besar dan indah, BH-nya berwarna hitam berenda yang modelnya amat seksi.Kerana tidak sabar maka aku cium lehernya dan kini Ibu Shinta setengah telanjang, aku tidak mahu langsung menelanjanginya, sehingga perlahan-lahan kunikmati keindahan tubuhnya. Aku pun membuka baju sehingga badan yang tegap dan atletis membangkitkan ghairah Ibu Shinta, "Jack kukira Ibu mahu bercinta dengan awak sekarang .., Jack, tutup pintunya dulu dong", bisiknya dengan suara agak bergetar, mungkin menahan birahinya yang juga mula naikTanpa disuruh dua kali, secepat kilat aku akan menutup pintu depan. Tentu agar keadaan aman dan terkawal. Setelah itu aku kembali ke Ibu Shinta. Kini aku jongkok di depannya. Menyibak rok mininya dan merenggangkan kedua kakinya. Wuih, betapa mulus kedua pahanya. Pangkalnya tampak menggunduk dibungkus seluar dalam warna hitam yang amat minimum. Sambil mencium pahanya tanganku menyelinap di pangkal pahanya, meremas-remas liang senggamanya dan klitorisnya yang juga besar. Lidahku makin naik ke atas. Ibu Shinta menggelinjang kegelian sambil mendesah halus. Akhirnya jilatanku sampai di pangkal pahanya.

Cerita selanjutnya disini

photo 01

Ditulis Oleh : tito pratama Hari: 12:25 AM Kategori:

0 komentar:

Post a Comment

Iklan : www.titostore.com